سرور شماره ۳ بازي عصر پادشاهان از اول ارديبهشت بر پايه قسمت دوم داستان راه اندازي مي شود. به گزارش روابط عمومي شركت فناوري اطلاعات توسعه سامان، با توجه به استقبال عالي بازيكنان ايراني از بازي آنلاين عصر پادشاهان و تكميل شدن ظرفيت سرور يك و دو، سرور سوم مراحل پيش ثبت نام خود را از ۲۰فرودين آغاز كرد و بازي طبق برنامه اعلام شده از اول ارديبهشت در اين سرور آغاز خواهد شد.

با وجود اينكه تنها ۴ ماه از حضور عصر پادشاهان در ايران مي گذرد، تا كنون بيش از ۳۵ هزار نفر در اين بازي ثبت نام كرده و در حال تجربه هيجان يك بازي آنلاين كاملا ايراني هستند.

در همين راستا و با توجه به اينكه سرور يك بازي در مرحله آخر خودش به سر مي برد و به زودي برندگان سرور يك مشخص خواهد شد، مراسم اعطاي جوايز سرور يك با حضور نمايندگان وزارت ارشاد و بنياد ملي بازي هاي رايانه اي در نمايشگاه بازي هاي رايانه اي تهران (تيرماه ۱۳۹۱ مصلي بزرگ امام خميني) برگزار خواهد شد. لازم به ذكر است كه در هر سرور عصر پادشاهان بين ۲۰ تا ۱۰۰ ميليون ريال جايزه به قهرمانان پرداخت مي شود.

بازي عصر پادشاهان به خاطر ساختار gameplay و سناريو در نمايشگاه آلمان در بخش speaker corner جز ۱۰ بازي برگزيده مورد ستايش هيئت داوران قرار گرفت.


دسته ها : اخبار
چهارشنبه سیم 1 1391
X