كميك جديد مكس پين ۳ با عنوان Hoboken Blues منتشر شد.اين كميك ادامه ي عنوان قبلي يعني After Fall مي باشد.داستان نيز مكس را قبل از كشتن رئيس باند مافيا يعني نيوجرسي نشان مي دهد.اين كميك به نويسندگي مارول و سم ليك هم اكنون از سايت مخصوص مكس پين ۳ در راك استار قابل مطالعه و دانلود مي باشد.

دسته ها : اخبار
جمعه بیست و ششم 3 1391

قبل از شروع شدن نمايشگاه e3 2012 ،همه منتظر ودند كه شركت بزرگ Take Two در اين نمايشگاه با قدرت حضور پيدا كند،اما در كمال ناباوري اين شركت در اين مراسم حضور پيدا نكرد.اما در سايت خبري اين شركت به نقل از مدير عامل شركت اعلام شده است كه اين شركت در نمايشگاه Gamescom 2012 حضور پر رنگي خواهد داشت. اين شركت كه بازي هاي بزرگي در كارنامه ي خود دارد،در حال ساخت بازي هاي بزرگ ديگري همچون BioShock Infinite،Borderlands 2،XCOM و GTA V مي باشد و احتمالا در اين نمايشگاه از ان ها نمايش هاي بي نظيري نشان خواهد داد. البته هنوز مشخص نيست كه اين شركت از كدام يك از اين بازي ها رونمايي خواهد كرد كه بايد تا موقع شروع اين نمايشگاه صبر كرد.
نمايشگاه Gamescom 2012 در تاريخ ۲۶ مرداد تابستان(۱۶ اگوست ۲۰۱۲) سال جاري در شهر كلن المان اغاز خواهد شد.

دسته ها : اخبار
جمعه بیست و ششم 3 1391

با توجه به جمله اي كه در سايت زاپني Famitsu وجود دارد, شركت مايكروسافت در نمايشگاه هاي Gamescom كه در ماه اگوست برگزار مي شود و نمايشگاه TGS كه در ماه سپتامبر برگزار مي شود حضور نخواهد داشت.
جمله زير از سوي شركت مايكروسافت توسط سايت الماني Gamesmarkt منتشر شده است:
“براي مقدمات عرضه ي بازي هاي Halo 4,Gears Of War:Judgement,Forza:Horizon,Fable:The Journey و Dance Central 3 به همراه بسياري از عناوين ديگر, Xbox بر روي مكان هاي كوچكتر براي طرفداران, شريكان, خرده فروشان و مطبوعات سراسر جهان تمركز كرده است.در نتيجه مايكروسافت به طور مستقيم در نمايشگاه Gamescom واقع در كلن حضور نخواهد داشت و عنوان هاي انتخاب شده توسط شركت هاي شريك نمايش داده خواهند شد.”

يك جمله در سايت Famitsu نيز نشان مي دهد مايكروسافت در نمايشگاه TGS واقع در توكيو نيز حضور نخواهد داشت.

دسته ها : اخبار
جمعه بیست و ششم 3 1391

همان طور كه احتمالاً مي دانيد ديويد جف خالق سري بازي هاي God of War و Twisted Metal آدمي نيست كه كه بتواند به راحتي جلوي خودش را بگيرد و حرفش را نزند. ايشان پس از مصاحبه اي با سايت Industry Gamers در خصوص بازار بازي هاي F2P و پروژه ي بعدي در استوديوي جديدش در مورد آينده ي بازار كنسولي ابراز نا اميدي كرد و گفت كه از ورود Wii U اصلاً هيجان زده نيست و كنسول ها به زودي به دايناسور ها خواهند پيوست!

“من وقتي به Wii U نگاه مي كنم، نمي گويم «واي خداي من حتماً بايد اين رو بگيرم» اما خب با توجه به سخت افزار جديدي كه اين كنسول دارد، بازار نرم افزاري (بازي ها) آن را سر پا نگه خواهد داشت. حالت ديگر اين است كه اين هم مثل محصولات اپل با ظرافت ساخته شده باشه و اين خيلي خوب است «اوه اونا دارن وسيله تخليه توالت مي سازن؟! پس من حتماً مي خرمش!» من هم بعضي از بازي ها رو انجام دادم. از Rayman لذت بردم. نه اين كه بخواهم از آن بد گويي كنم ولي مي خواهم بگويم واقعاً از ديدن نسخه ي انحصاري Wii U اصلاً شگفت زده نشدم.”

“اما مخاطبان آن ها لزوماً بازي كننده هاي حرفه اي مثل خود شما يا تحليل گرهايي كه با آن ها حرف مي زنيد، نيستند به خاطر همين هم من Wii U را يك كنسول عادي و متوسط (همگاني) براي بازي كننده هاي عادي (و نه حرفه اي) مي دانم.”

“اگر بخواهم صادقانه بگويم اگر مي خواستم سر پول شرط ببندم به نظرم آيفون و آيپد بازاري كه تحت سلطه ي Wii بود را به دست گرفته اند و فكر نمي كنم Wii U بتواند از نظر موفقيت حتي نزديك Wii هم بشود. اما باز هم نمي توانم دقيقاً چيزي بگويم. من فكر مي كردم PSP حتماً DS را شكست مي دهد. من خودم جزوي از صنعت بازي ها هستم اما من در حدس زدن آينده ي آن ها سر رشته اي ندارم.”

او مي گويد قصد كوبيدن نينتندو را ندارد و به نظرش كنسول ها دارند آخرين نفس ها يشان را مي كشند:

“نينتندو كمپاني بزرگي است. آن ها خلاق و هنرمند هستند و من براي شان آرزوي موفقيت مي كنم. آن ها هميشه به آينده فكر مي كنند و از مردم هم مي خواهند كه اين گونه باشند تا به موفقيت برسند.”

“اما با اين حال به نظرم كنسول جديد شان هرگز نمي تواند به خوبي Wii عمل كند و حتي فكر نمي كنم كنسول هاي ديگر هم بتوانند مانند نسل قبلي شان موفق باشند. بازار بازي هايي ويدئويي يك بازار سقوط پذير است. اين سقوط و زوال اين طور نيست كه مثل قطعات سخت افزار مشكل و ايراد شان را نشان دهند بلكه اين حقيقت را اثبات مي كنند كه صنعت بازي هاي ويدويي تغيير كرده، روش هاي بازار يابي تغيير كرده و دنياي بازي هاي ويدئويي با توجه به ورود تلفن هاي هوشمند، تبلت ها، اينترنت و … كوچكتر شده است.”

“نگاه كنيد، كنسول ها دارند از بين مي روند، شايد ۱۰ سال ديگر يا حتي زود تر اما اين ۱۰ سال يك چيز قطعي است كه بگوييم شما احمق به نظر نمي رسيد و من هميشه مي گويم: «من كارم را ادامه مي دهم و مي گويم نسل آينده، آخرين نسل كنسول ها خواهد بود و بايد هم اين طور باشد.»”

“شايد من دارم اشتباه مي كنم، من در اقتصاد بازي هاي ويدئويي نقش ندارم ولي به نظرم كنسول ها در اين نسل نهايتاً ۴۰ در صد بازار فروش سخت افزاري را در دست داشته باشند.”

دسته ها : اخبار
جمعه بیست و ششم 3 1391

وقتي همه چيز در اوج شكوه باشد

.

سال گذشته براي طرفداران نقش آفريني سال خوبي بود چرا كه با عرضه ي عناوين موفقي در ژانر RPG توانستند لحظات لذت بخشي را تجربه كنند. از طرفي بتسدا با عرضه ي SKYRIM توانست دنباله اي شايسته براي سري THE ELDER SCROLL عرضه كند .هر چند اين بازي مخالفان سرسختي هم داشت اما نميتوان در بزرگي وموفقيت آن شك كرد.از سوي ديگر هم FROM SOFTWARE با DARK SOULS موفق شد محبوبيت بالايي در ميان طرفداران پيدا كند و آمار كنترلر هاي شكسته و LCD هاي خورد شده را بالا ببرد!اما شايد عنواني كه بيش از همه توانست رضايت طرفداران نقش آفريني را جلب كند و افتخاري ديگر را براي اين سبك خلق كند عنوان THE WITCHER2:ASSASSINS OF KINGS بود.عنواني تحسين برانگيز از استوديوي لهستاني CD PROJECT RED كه با عرضه ي اين بازي بر روي PC توانست محبوب طرفداران شود ونشان دهد كه موفقيت آنها در شماره ي اول كه در سال ۲۰۰۷ عرضه شد اتفاقي نبوده است.حال پس از كش و قوس هاي فراوان بالاخره نسخه ي XBOX 360 آن تحت عنوان ENHANCED EDITION عرضه شده است كه حاوي اضافات ومحتواي بيشتري ميباشد.

بازي از جايي آغاز ميشود كه پادشاه فولتست درگير جنگ سختي شده است وگرالت در اين نبرد او را ياري ميدهد.هدف پادشاه اين است كه فرزندان نامشروع خود را از لاوالته پس بگيرد.گرالت به كمك سربازان تامريا با عبور از موانع مختلف و پيكار جانكاه پادشاه را تا داخل قلعه همكاري ميكند.در حالي كه همه چيز خبر از موفقيت آنها ميدهد ناگهان پادشاه توسط شخصي ناشناس مورد حمله قرار گرفته و جلوي چشمان گرالت به قتل مي رسد. گرالت با نگاه بر چهره ي وي متوجه ميشود كه او هم يك ويچر است. در همين حين سربازان تامريا وارد ميشوند وگرالت را بالاي بدن غرق به خون پادشاه ميبينند و به گمان آنكه گرالت اين كار را كرده است اورا دستگير ميكنند وي هم بدون هيچگونه واكنشي تسليم ميشود . حال گرالت در زندانهاي تاريك ونمور تامريا به بند اسارت كشيده شده است .روچ او را مورد بازجويي قرار داده است واز او ميخواهد تمام حوادث را موبه مو توضيح دهد. من خودم به شخصه حقايق را گفته و توانستم كه روچ را راضي كنم كه مرا آزاد كند تا قاتل پادشاه را بيابم .پس از رهايي از زندان گرالت مصمم است حقايق را آشكار سازد وخود را از اتهام تبرئه كند.
داستان بازي ازكتابهاي آندري ساپكوفسكي نويسنده ي خوش قلم ومحبوب لهستاني گرفته شده است .روايت بازي به شكل تحسين برانگيز و زيباست و اتفاقات وحوادثي كه در طول بازي رخ ميدهد حيرت انگيز وبه يادماندني ميباشد. ديالوگها كاملا حرفه اي و دقيق نوشته شده اند و تاثير انتخاب هايتان كاملا رضايت بخش هست. كشش داستاني تا پايان بازي ادامه دارد و لحظه اي شما را نااميد نميكند .گرالت چيز زيادي از گذشته ي خود نمي داند و با پيشروي در داستان كم كم حافظه ي خود را به دست مي آورد و گذشته اش برايش روشن تر ميشود. يكي از عواملي كه به زيباتر شدن داستان كمك شاياني كرده است شخصيتهايي است كه در طول بازي با آنها بر خورد ميكنيد. تمامي آنها باور پذير هستند و از ديالوگ هاي هوشمندانه اي بهره ميبرند و به خوبي در دل داستان قرار گرفته اند .
.

مهمترين بخش يك بازي گيم پلي آن است كه بيش از هر عاملي توجه مخاطب را جلب ميكند.در اين زمينه هم ويچر موفقيت بزرگي كسب كرده است و سربلند بيرون مي‌آيد. مبارزات و استفاده از جادوها لذت بخش و چالش برانگيز مي باشد.قابليت‌هايي كه شما ميتوانيد در آنها پيشرفت كنيد و ارتقا يابيد به سه بخش تقسيم ميشوند. يك بخش مبارزات است كه ميتوانيد با پيشرفت در اين شاخه در نبرد با شمشير نيرومندتر شويد بخش ديگر شاخه ي جادوگري ميباشد. براي مثال يكي از جادوها ايجاد گلوله هاي آتشين هستند كه با ارتقاي آن ميتوان آسيب بيشتري به دشمن وارد كرد. آخرين بخش هم به كيميا گري اختصاص دارد. در اين بخش ميتوان با تركيب مواد گوناگون به معجونهايي دست يافت كه كفه ي قدرت را به نفع شما سنگين ميكند. البته در حين مبارزات نميتوانيد از معجونها استفده كنيد. اين كار بايد قبل از شروع نبرد انجام بگيريد. براي مبارزه دو نوع شمشير داريد كه يكي از آنها با نام STEEL SWORD براي مبارزه با دشمنان انساني مناسب است وشمشير ديگر به نام SILVER SWORD نام دارد كه در پيكار با موجودات ماورايي وشيطاني كاربرد دارد. بازي از غولاخرهاي چالش برانگيز هم بهره ميگيرد كه مي‌تواند به متنوع تر شدن روند بازي كمك كند. براي مثال اژدهايي كه در اواخر بازي با آن مبارزه ميكنيد يكي از سختترين و چالش برانگيزترين بخشهاي بازي است. حس پيشرفت و قوي تر شدن به خوبي در بازي احساس ميشود واين مهمترين ويژگي يك بازي نقش آفريني است كه در اين بازي همواره احساس ميشود. به غير فصل افتتاحيه بازي از سه بخش تشكيل شده است كه علاوه بر اينكه خط اصلي بازي را در آنها پي ميگيرد ميتوانيد در محيطهاي دلربا و زيبا گشت وگذار كنيد وماموريتهاي فرعي را انجام دهيد. مراحل فرعي هم عالي كار شد اند وباعث ميشود مدت زمان بيشتري پاي بازي بشينيد و تجربه ي طولاني تر را داشته باشيد. نكته ي مثبت ديگر اينكه سازندگان بهترين استفاده ي ممكن را از كنترلر كنسول برده اند ومبارزات و استفاده از جادوها و كار باكوله پشتي به راحتي انجام ميگيرد. ايرادي كه به بازي ميتوان وارد كرد در زمينه ي هوش مصنوعي است. البته در كل بازي از هوش مصنوعي قوي برخوردار است اما از اشكالاتي رنج ميبرد براي نمونه به دزدي واكنشي نشان نميدهد شما به راحتي ميتوانيد وارد هر بخش و ساختماني بشويد و هر چه را كه مي يابيد درو كنيد وببريد واشخاص حاضر به هيچ وجه واكنش نشان نميدهند.يا اينكه بعضي وقتها شخصيت همراه در مسير يابي دچار مشكل ميشود وپس از چندي دور خود گشتن راه را ميابد! مشكل اساسي ديگر بازي سيستم ذخيره ي به شدت آزار دهنده‌ي آن است. به همين جهت توصيه ميكنم بازي را هر چند وقت يك بار به صورت دستي ذخيره كنيد.
نسخه ي PC بازي از لحاظ گرافيكي همه را انگشت به دهان كرد و تجربه ي بصري چشم نواز خلق كرد كه هم از لحاظ تكنيكي و هم از لحاظ هنري در بالاترين سطح ممكن قرار داشت. هر چند نسخه ي XBOX عظمت گرافيكي نسخه ي PC را ندارد ولي اين به معناي پايين بودن گرافيك نيست. در XBOX هم شاهد گرافيك بالايي هستيم كه جزو بهترين گرافيك هاي اين كنسول قرار ميگيرد واگر بناي مقايسه با نسخه يPC باشد مابين حالتMEDIUM و HEIGH قرار ميگيرد. كيفيت بافتها عاليست و نورپردازي وسايه زني به خوبي انجام گرفته است .جزئيات در بازي چه در محيطها وچه در كاراكتر ها ولباسهايشان بي‌داد مي‌كند. به طور كل بازي از لحاظ گرافيكي مشكلي ندارد و توانسته تا جايي كه مقدور است از قدرت كنسول مايكروسافت استفاده ميكند. تنوع محيطهاي بازي هم قابل قبول است ولذت گشت وگذار در محيطهاي جنگلي و كوهستاني وغارهاي مخوف را فراموش نخواهيد كرد.

موسيقي و صدا گذاري چيزي از گرافيك بازي كم ندارد. ADAM SKORUPA وهمكارانش در زمينه ي موسيقي موفق بوده اند وآهنگهايي ساخته اند كه در حد واندازه ي اين اثر بوده است. از همان موسيقي منوي بازي شكوه اين بخش را ميتوان احساس كرد و خود را براي تجربه ي شنيداري خوب آماده ساخت. ولي متاسفانه موسيقي بازي زير سايه ي گرافيك آن قرار گرفته و كمتر به آن توجه شده است. صداگذاري هم به خوبي انجام گرفته چه صداي شخصيتها وچه صداي محيط ها كم نقص هستند و ميتواند رضايت بازيبازها را جلب كند.
نتيجه گيري
واقعا كار سختي است كه اثري توليد شود كه از هر لحاظ در بالاترين سطح ممكن قرار بگيرد. ولي سازندگان لهستاني اين بازي به خوبي از عهده ي اين كار برآمده اند. اين بازي بدون لحظه اي ترديد بهترين عنوان نقش آفريني است كه بر روي كنسول XBOX 360 عرضه شده است. اگر طرفدار اين سبك باشيد احتمالا تا كنون آن را تجربه كرده ايد واگر با اين سبك ارتباطي برقرار نميكنيد پيشنهاد بنده ي حقير اين است كه تجربه ي آن را از دست ندهيد. شايد شما را با اين ژانر آشتي دهد.
گرافيك= ۱۰
گيم پلي=۹٫۵
موسيقي=۱۰
داستان=۱۰
ارزش كل=۹٫۸
علي كورشي رسول (victor hogo)

دسته ها : اخبار
دوشنبه بیست و پنجم 2 1391

به نام خدا
نسلي كه در حال گذر است ونفس هاي آخر خود را مي كشد با تمام خوبي ها ودستاورد هايي كه دارد از يك موضوع اساسي رنج مي برد وآن هم كمبود ip هاي جديد است. سازندگان به جاي اينكه آثاري نو به وجود بياورند در حال گسترش آثاري هستند كه امتحان خود را پس داده ودر دل گيمر ها نشسته اند. در واقع اين ريسك را قبول نميكنند كه بر روي بازي هاي جديد متمركز شوند. گواه حرفهاي من بازي هايي است كه پيش رو داريم. نگاه كنيد و ببينيد كه چندتا از آنها كاملا جديدند و چند تا از آنها دنباله هستند. با اين حال در اين نسل برخي سازنده ها به آفرينش بازي هاي جديد اقدام كردند كه از قضا موفق هم شدند وبه محبوبيت بالايي دست يافتند. در اين مقاله قصد دارم به ۱۰ بازي اشاره كنم كه در اين نسل به وجود آمدند وهيچ نشانه اي از آنهادر نسل هاي قبلي نبود. در ضمن بازي هايي كه انتخاب كردم بازي هايي بوده اند كه حداقل دو عنوان از آنها منتشر شده است.


- Little Big Planet

در وصف بزرگي و عظمت اين بازي همين بس كه در ميان ديگر بازي هاي پر زرق و برق و اكشن ps3 توانست در دل هواداران بشيند. يك پلتفرمر ناب با گرافيك زيبا وموجوداتي ( سكبوي) دوست داشتني. با اين بازي به اين نتيجه رسيديم كه در كنسولهاي غير نينتندويي هم ميشود يك بازي سكو بازي ناب رو تجربه كرد. يكي از بهترين ويژگي هاي اين بازي ساخت مراحل توسط بازيبازها وبه اشتراك گذاشتن آنهاست كه بر زيبايي هاي اين اثر افزوده است. اين بازي شايستگي حضور در اين ليست را دارد.

 

۹- Bioshock

با عرضه شماره يك بايوشاك توانايي هاي كن لوين بر همگان آشكار شد. يك اثر خارق العاده با داستان وفضا سازي بينظير. در هر دو شماره شما وارد سرزميني به اسم رپچر مي شويد كه در زير درياها ساخته شده تا مكاني باشد براي كساني كه مي خواهند خود را از دنياي پر از تاريكي وگناه بيرون آزاد سازند؛ اما اتفاقات اين بهشت ساختگي را تبديل به جهنمي بغض آلود كرده است. واقعا اولين و آخرين حرف را در اين بازي فضا سازي ميزند. بايوشاك اثريست تحسين شده ميان منتقدين و محبوب و دوست داشتني ميان بازيباز ها. دوستداران آن هرگز رپچر, بيگ ددي, خواهر كوچيكه ها و… را فراموش نمي كنند.

 

۸- Witcher

ساخت بازي در سبك نقش آفريني به شدت مشكل است و شايد به همين خاطر باشد كه بازي هايي كه در اين سبك عرضه مي شوند به شدت محدود هستند وخيلي از آنهايي هم كه توليد مي شوند نا اميد كننده از آب در مي آيند. اما استوديوي لهستاني CD Project RED با خلق ويچر استعداد خود را به اثبات رسانيد وتوانست دل طرفداران RPG را شاد كند. نقطه ي اوج اين بازي شماره ي دوم ويچر است كه آن را مي توان از مفاخر صنعت گيم ناميد در اين بازي همه چيز در اوج قرار دارد وروايتگر داستاني است بي نظير بر اساس آثار آندره ساپكوسكي. بدون ترديد سري ويچر در بين بهترين هاي نسل قرار دارد و ما را به آينده ي اين ژانر اميدوار مي سازد.

 

۷-  Dead Space

وقتي بازي هايي كه خود از بنيانگذاران سبك وحشت هستند از اصالت horror گونه ي خود دور ميشوند فضاي مرده متولد مي شود تا تپش هاي قلبتان را بالا برده وچهره ي خندانتان را با ترس آشنا كند. اغراق نيست اگر اين بازي را به عنوان ترسناك ترين بازي نسل قلمداد كنيم. جذابيت اين بازي فقط به ترس اور بودن آن نيست بلكه اين بازي از هر لحاظ خوش ميدرخشد از گرافيك وگيم پلي گرفته تا صداگذاري خارق العاده و فضا سازي هايي ماندگار. سلاح هاي اين بازي بسيار خوب طراحي شده و استفاده از آنها به شدت جذاب است. اين بازي هم لياقت حضور در اين رتبه را دارد. اگر در پي تجربه ي لذت بخش ترس هستيد توصيه ي من به شما فقط همين بازي است و بس.


دسته ها : اخبار
يکشنبه بیست و چهارم 2 1391

ممكن است خيلي از شماها كنسول هاي قديمي خود را هنوز داشته باشيد و يا بخشي از بازيهيا و يا دسته هاي انها را براي يادگاري در گوشه كمد يا زير زمين و انبازي مخفي كرده باشيد . اما اخيرا تصاويري در اينترنت منتشر شده است كه كارايي جالبي از اين كنسول هاي تاريخ مصرف گذشته را نشان داده است . با كمي خلاقيت مي توانيد يك اتاق رويايي از اين كنسول هاي قديمي براي خود درست كنيد


هيچ چيز بهتر از يك ساعت دقيق نيست و چه ساعتي بهتر از فيلم هاي بازيهاي اي نينتندو !! فقط كافي است قاب پشت را برداريد و محتويات ان راخالي كنيد و موتور يك ساعت را در داخل ان قرار بدهيد !! حتي مي توانيد شخصيت ها را به عنوان شماره در دورتادور اين ساعت زيبا بچسبانيد !


از ان دسته افراد هسستيد كه به موسيقي و نواختن ان علاقه دارن .. ايا گيتار شما شكسته است ؟ اگر كمي حوسله و دقت به خرج دهيه مي توانيد يك گتار عجيب براي خود درست كنيد .شايد از لحاظ صدا مانند قبل نشود اما به عنوان يك گيتار كنسولي روي ديوار جلوه خاصي خواهد داشت !مي توانيد از كنسول هاي NES, Dreamcast و Sega Genesis استفاده كنيد.


در حالي كه مشغول بازي كردن با كنسول نسل ۷ خود هستيد متوجه مي شويد كه شارژ گوشي محبوب شما در حال تمام شدن است .. به جاي اينكه به دنبال پريز برق باشيد مي توانيد يك شارژر روميزي براي خود درست و ان را دقيقا كنار Xbox يا PS3 خود قرار بدهيد . فقط كافي است سوكت يك شارژر را از محل ورود كارتريج ها خارج كنيد و محكم با چسب بچسبانيد .


هر روز مجبوريد نهار خود را در محل كار يا دانشگاه بخوريد و از غذايهاي بي كيفيت آنجا خسته شده ايد ! يا ممكن است نهار را در طبيعت ميل كنيد . چه چيزي حس خوب گيمر بودن را به شما مي دهد ، اينكه موقع نهار با PSP خود بازي كنيد يا اينكه نهار خود را از داخل يه باكس كنسول قديمي خارج كنيد ؟ به نظر مورد دوم دلچسب تر مي آيد.


دنياي بازي هيچ مسئوليتي در قبال خراب شدن دستگاه هاي قديمي شما ندارد، بهتر است قبل از داغون كردن كنسول هاي خود از موفقيت پروژه اطمينان حاصل كنيد .

دسته ها : اخبار
يکشنبه بیست و چهارم 2 1391

سوني تريلر زمان انتشار عنوان اختصاصي خود با نام Starhawk را منتشر كرد اين بازي اكشن ۲ روز ديگر براي كنسول PS3 عرضه مي شود

اين بازي توسط استوديو The Lightbox و با همكاري استوديو Santa Monica ساخته شده و در سبك تير اندازي مي باشد

حتي اگر PS3 نداريد اين تريلر جذاب را از دست ندهيد !

دسته ها : اخبار
يکشنبه بیست و چهارم 2 1391

اگر تا ديروز به غرفه ي دنياي بازي در نمايشگاه كتاب مراجعه كرده ايد، مطمئنا مي دانيد كه كتاب هاي آموزشي هنوز نرسيده است. اما خوشبختانه، امروز دو كتاب «مدل سازي براي بازي هاي رايانه اي با ۳Dmax» و «يك نظريه سرگرمي در طراحي بازي» به نمايشگاه رسيد و فردا هم جلد اول «آموزش ساخت بازي با موتور آنريل ۳» را مي‌ توانيد از غرفه ي دنياي بازي خريداري كنيد.

لازم به ذكر است كه اگر تاكنون نتوانسته ايد به نمايشگاه كتاب برويد يا اين كه در شهرستان زندگي مي كنيد، خبر خوشي براي شما داريم. به زودي ليست نمايندگي هاي تهران و شهرستان‌هاي كتاب هاي دنياي بازي را در سايت قرار خواهيم داد.

هم چنين به زودي روش خريد پستي هم اعلام مي شود و پس از نمايشگاه مي توانيد كتاب ها را خريداري كنيد.

دسته ها : اخبار
شنبه بیست و سوم 2 1391

رمدي،‌ سازنده ي عنوان Alan Wake’s American Nightmare رسما تاييد كرد كه اين بازي آخر همين ماه براي PC منتشر مي شود.


اين بازي ۲۲ مي، بر روي شبكه ي Steam  منتشر مي شود. رمدي اميدوار است مانند نسخه ي اول، اين بازي نيز فروش خوبي داشته باشد. قيمت اين بازي تنها ۱۵ دلار امريكا است.

اين بازي فوريه ي گذشته براي XBLA منتشر شده بود.


دسته ها : اخبار
شنبه بیست و سوم 2 1391
X