ناشر سري بازي هاي محبوبي چون Mass Effect, FIFA, Dead Space و … از سوي خالق خلاق بازي Minecraft به تخريب دنياي گيم متهم شده است.


Markus “Notch” Persson ديروز در پستي كه از توئيتر رسمي او در پاسخ به توئيت EA مبني بر انتشار باندل “بازي هاي مستقل” -كه از امروز در استيم قابل خريداري است- ارسال كرد، اين موضع خود را بيان نمود. Notch در وصف الكترونيك آرتز مي گويد:

“EA باندل بازي هاي مستقل منتشر مي كند؟ اما اين طور نيست، EA اين قدر سعي نكن همه چيز رو خراب كني. 

 بعد از آن Notch اظهار داشت كه استوديوي او، Mojang ديگر يك استوديوي مستقل نيست، اين در حالي است كه تا كنون پيشنهادهاي زيادي از طرف EA براي پيوستن داشته است.

“بازي هاي مستقل گيمينگ را نجات مي دهند. EA عمل برعكس را انجام مي دهد. اين شركت دارد گيمينگ را از بين مي برد.”

بعد از رسانه اي شدن اين قصه، Notch  در يك توئيت پيرو پست قبلي خود اين گونه نوشت:

“باز هم من بين رسانه ها گير افتادم، منظور من بازي هاي مستقل و غير مستقل موجود در باندل نبود، من خود EA را به چالش كشيدم.”

Persson اولين كسي نيست كه به طور علني عليه EA صحبت مي كند و لب به اعتراض مي گشايد، قبلا هم در يك نظرسنجي كه The Consumerist انجام داد و ۲۵۰۰۰۰۰ راي اخذ شده بود، EA به عنوان بدترين كمپاني سال امريكا شناخته شده بود.

 

بسته ي بازي هاي مستقل EA شامل بازي هاي DeathSpank, DeathSpank: Thongs of Virtue, Gatling Gears, Shank, Shank 2 و Warp با قيمت ۲۰ دلار مي شود كه تا ۹ مي از استيم قابل خريداري است.

 



دسته ها : اخبار
يکشنبه هفدهم 2 1391
X