بعد از شش سال، Relic Entertainment قصد دارد دنباله اي براي بازي استراتژي همزمان خود يعني Company of Heroes منتشر كند. اسكن هاي مجله ي PC Gamer (انگليس) امروز منتشر شدند كه انتشار Company of Heroes 2 توسط THQ در سال بعد را نشان مي دهد.

تمركز اين بازي بر روي جبهه هاي شرقي جنگ جهاني دوم خواهد بود. داستان بازي نيز از ديد يك خبرنگار روايت مي شود كه با حقايقي روبرو خواهد شد كه موضعش نسبت به آن را تغيير مي دهد، بازي در ماه هاي زمستاني روي خواهد داد. ظاهرا بازي به همين خاطر تاكيد زيادي بر روي بارش برف و سرزمين هاي برفي دارد. پياده نظام در برف ها به آرامي و سختي حركت مي كنند و تاثيرات ديگري كه THQ و Relic قول داده اند به زودي جزئيات بازي را فاش كنند و آن ها را براي ما توضيح دهند.

 

طرفداران بازي اول سري بايد خوش حال باشند كه Relic قصد ندارد با اسم تغييرات و تجديد نظر گسترده اين بازي را از قالب شناخته شده ي آن به ضلالت بكشد، اين سازنده به PC Gamer گفته است كه آن ها حركت قابل توجه تري را براي تغيير فرمول در نظر گرفته اند  -در راستاي كارهايي كه بر سر ادامه ي Warhammer 40,000 انجام دادند- اما در نهايت  به هسته ي اصلي بازي اول وفادار خواهند ماند.

با توجه به گفته هاي THQ بايد منتظر اطلاعات بيشتري از اين بازي در آينده باشيم. Relic قرار است جزئيات بازي خود را با ما در ميان بگذارد.


دسته ها : اخبار
شنبه شانزدهم 2 1391
X